Sprzątanie po przeprowadzce

Witajcie na moim blogu, którego przeniosłam z platformy blog.pl. Mam nadzieję, że życie Bloggera będzie dłuższe.
Zaraz po przenosinach zauważyłam, że nie wszystko udało się tak pięknie, jakbym chciała. Choć i tak muszę być bardziej niż wdzięczna za pomocne narzędzia, dzięki którym mogłam wyeksportować zawartość "Bejbika", przekonwertować format na przyjazny Bloggerowi i cieszyć się całym kilkuletnim dorobkiem załadowanym w nowym otoczeniu. Wszystko w ciągu niecałej godziny!
Teraz przede mną trudna praca - niestety formatowanie tekstu ciężko zniosło te procesy i teraz teksty wyglądają tak, jak wyglądają. Muszę je przejrzeć jeden po drugim.

Dlatego chciałam przeprosić za obecny wygląd moich postów. Postaram się szybko doprowadzić je do porządku!

Do zobaczenia,
Matka Polka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Szkoła w czasach pandemii

Nauka w domu

Praca z domu - fakty i mity