Bejbik - reaktywacja bloga :-)

Witam, witam po dwuletniej przerwie.
Trochę się działo w moim życiu i choć dzieci mi nie przybyło, wciąż jestem Matką-Polką i wciąż jestem zachwycona tą moją życiową rolą.
Ostatnio w moim życiu wydarzyło się to i owo... I zainspirowało mnie to do powrotu do pisania. Zawsze podchodziłam do tego bloga jak do swoistej encyklopedii nt. wychowywania dzieci i dbania o siebie. Dbania głównie o higienę psychiczną, bo wiele mam zapomina o sobie w codziennej rutynie związanej z wychowywaniem dzieci i prowadzeniem domu. Dlatego fiksujemy po jakimś czasie i stajemy się wrednymi teściowymi oraz upierdliwymi babciami, które na wszystkim znają się lepiej.
Niedawno myślałam nawet o utworzeniu grupy wsparcia dla stłamszonych mam. Ale w moim najbliższym otoczeniu mam kilka beznadziejnych przypadków... Dlatego wolę chyba pisać porady niż wywnętrzniać się na forum grupy wsparcia, które wcale tego wsparcia nie chce. A notkę przeczytać może każdy. Przemyśleć. I ewentualnie wrócić po więcej. Nie zbawię świata. Ale może komuś pomogę.
No, to do zobaczenia częściej!
Buźka,
Matka Polka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Szkoła w czasach pandemii

Nauka w domu

Praca z domu - fakty i mity